Selasa, 23 Jun 2009

Alhamdulillah...

Semua menyatakan rasa lega dan bersyukur di atas kebijaksanaan pimpinan menyelesaikan isu UG yang berkecamuk seketika baru ni.

UMNO yang cuba menangguk di air keruh juga terpaksa mengakui bahawa mereka akan terus gagal mengambil peluang menaikkan semula emej kotor mereka. Bahkan melalui isu UG itupun makin terserlah keburukan dan niat jahat mereka untuk memecahkan rakyat mengikut asabiyyah masing-masing dan seterusnya memerintah mengikut kemahuan dan kepentingan mereka.

Adalah sangat di harapkan oleh semua orang yang cintakan Islam, ukhuwwah yang sedia wujud di kalangan pimpinan itu akan menghasilkan kejayaan yang gemilang buat Islam di masa mendatang ini.

Sementara mereka-mereka yang menjadi penyebab kepada pergolakan dalaman yang berlaku seketika baru-baru ini akan bertaubat dan jika mereka masih berdegil dan berusaha meneruskan usaha permusuhan mereka, mudah-mudahan Allah akan dedah dan singkirkan mereka dengan tipu daya yang cuba di lakukan. Sama ada unsur tersebut daripada musuh luaran atau daripada dalaman PAS sendiri.

Tiada ulasan: