Ahad, 9 Disember 2007

Hi-Tea Untuk Kutip Dana Kebajikan

Ustaz Azman Syafawi menjadi tetamu bagi satu majlis Hi Tea untuk Tabung Kebajikan Pemuda DUN Batu Rakit yang di adakan pada 22 Nov 07 yang lepas. Walaupun sasaran kehadiran seramai 100 orang tidak tercapai, namun sambutan sangat menggalakkan daripada Pemuda yang sanggup hadir walaupun di buat petang hari bekerja. Kehadiran hanya sekitar 65 orang. Tetapi majlis agak meriah dengan adanya 5 hamper cabutan bertuah yang di sediakan oleh pihak penganjur.

Hasil jualan kupon majlis Hi tea tersebut sedang di gunakan sekarang oleh Lujnah Kebajikan Pemuda DUN yang sedang giat mengatur program ziarah ke cawangan-cawangan. Program ziarah ini di tumpukan ke rumah pemuda-pemuda atau keluarga yang daif samaada daif dari segi kesihatan mahupun kewangan. Ada juga melibatkan orang tua uzur yang secara langsung juga adalah ibu bapa kepada pemuda-pemuda itu sendiri.

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my site, it is about the CresceNet, I hope you enjoy. The address is http://www.provedorcrescenet.com . A hug.