Isnin, 27 Julai 2009

Ketua Pemuda Batu Rakit yang baru


Berselang beberapa hari tak update kerana kesibukan.

Mesyuarat Pemuda DUN pada selasa 21 Julai 09 telah membuat pengesahan perlantikan Sdr Zulkifli Mat Jusuh selaku Ketua Pemuda DUN Batu Rakit yang baru. Zul adalah setiausaha Pemuda DUN sejak 4 tahun yang lepas dan memegang jawatan selaku Ketua Lujnah Sukan DPPK Setiu sejak 2007.

Cadangan untuk melantik Ketua baru bagi Pemuda DUN telah di fikirkan sejak Mesyuarat Agung DPPKS pada april lepas. Tetapi sementara menunggu beliau benar-benar bersedia memikul beban itu, saya masih meneruskan peranan sebagai ketua pemuda sehinggalah usrah yang di adakan pada 15 julai lepas saya serahkan secara resmi tugas tersebut kepada beliau sebelum di sahkan dalam mesyuarat baru-baru ini.

Sdr Zul berusia 34 tahun adalah bekas pelajar Maahad Darul Quran, Rusila sehingga peringkat sanawi. Sekarang bekerja sendiri, baru sahaja mendirikan rumah tangga pada mei yang lepas.

Dengan pengalaman bersama Pemuda DUN Batu Rakit sejak di bangku sekolah lagi, saya percaya beliau mampu untuk mengembelingkan tenaga pemuda khususnya untuk melaksanakan segala program parti yang berkaitan pemuda.

1 ulasan:

yusuf13 berkata...

tahniah abe zul kitee....kami di bumi ambiya ni sentiasa doakan pimpinan kita di tanair sentiasa dberi taufiq oleh Allah...

soalan : bila Ketua pemuda kita ni kawin yee?? :)